Współpraca firmy Volkswagen z architektami z mode:lina™ zaczęła się od zaprojektowania salonu samochodowego Volkswagen Home. Projekt ten w ciekawy sposób połączył klasyczny styl salonu z wystrojem przywodzącym na myśl domowe wnętrza. Efekt tak bardzo spodobał się firmie, że ta zdecydowała się na powierzenie architektom kolejnego projektu. Tym razem chodziło o aranżację poznańskiego biura Volkswagen. Nowa siedziba miała nawiązywać do wcześniejszej współpracy i tak samo łączyć charakter firmy motoryzacyjnej z ciepłą, domową atmosferą.
Zanim pracownia zajęła się przygotowaniem projektu, dokładnie zbadała potrzeby pracowników firmy. Jak dowiedzieli się architekci, głównym wymaganiem było odpowiednie zbalansowanie przestrzeni. Pracownikom zależało na kameralnej atmosferze – nie chcieli bowiem pracować na powierzchni typu open-space, która ograniczałaby ich prywatność. Przestrzeń nie mogła być jednak zbyt mocno podzielona, ponieważ utrudniałoby to komunikację w firmie.
Rozwiązaniem, które zaproponowali projektanci, było podzielenie powierzchni biura na drewniane „domki”. Te przeznaczone dla poszczególnych zespołów przestrzenie odwzorowują stylistykę domowych wnętrz. Poza standardowym wyposażeniem znajdują się tam na przykład dywany, które sprawiają, że powierzchnia biurowa staje się bardziej przytulna. Kolorystyka projektu odwołuje się do identyfikacji wizualnej firmy Volkswagen – biuro wykończono przy zastosowaniu białych i szarych barw, pojawiły się także niebieskie meble, jak na przykład znajdująca się w pobliżu wejścia kanapa. Niebieski kolor mają także mieszczące się w przestrzeni biurowej lampy. W nowej siedzibie znalazły się również zaprojektowane w firmowej kolorystyce salki konferencyjne oraz aneks kuchenny. Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym przez projektantów są rozmieszczone na powierzchni całego biura szafy, które zostały wkomponowane w ściany w taki sposób, że stały się niewidoczne.
Zespół projektowy, w skład którego weszli Paweł Garus, Jerzy Woźniak, Anna Kazecka i Natalia Wasicionek, stworzył biuro spełniające najważniejsze wymaganie firmy. W siedzibie zachowany został bowiem balans pomiędzy wizerunkiem korespondującym z działalnością firmy a domowym wystrojem, a także równowaga między otwartością biura a prywatnością jego pracowników.