Firma Voice Contact Center, która jest najemcą odnowionej kamienicy przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie, powiększyła swoją siedzibę. Teraz wynajmowana przez nią powierzchnia będzie wynosić prawie 1 600 mkw.
Voice Contact Center to firma outsourcingowa zajmująca się kompleksową obsługą klienta poprzez wirtualne kanały komunikacji. Siedziba spółki mieściła się do tej pory w lubelskiej kamienicy przy Krakowskim Przedmieściu 34, gdzie zajmowała 775 mkw. Firma wynajęła kolejne 800 mkw. przestrzeni w budynku, co sprawia, że powierzchnia jej siedziby wynosi teraz prawie 1 600 mkw.
Kamienica przy Krakowskim Przedmieściu 34 położona jest w ścisłym centrum Lublina. Dostarcza ona na rynek około 1 750 mkw. powierzchni rozmieszczonej na trzech kondygnacjach naziemnych. W 2012 roku kamienica została odnowiona, a w 2020 gruntownie wyremontowana. Poza przestrzenią biurową budynek oferuje także lokale handlowo-usługowe.