Trwają prace nad modernizacją kompleksu Grunwaldzki Center. Już teraz najemcy mogą korzystać z wyremontowanej recepcji i nowych punktów handlowo-usługowych, niedługo oddane zostaną natomiast wypełnione roślinnością strefy relaksu.
Wrocławski kompleks biurowy Grunwaldzki Center składa się z trzech wieżowców, które oferują łącznie 27 400 mkw. powierzchni do wynajęcia. Przy budowie obiektu zastosowano wiele rozwiązań, które sprzyjają komfortowi pracowników i zmniejszają negatywny wpływ budynków na środowisko. Świadczy o tym certyfikat BREEAM na poziomie Very good, który został przyznany kompleksowi.
Grunwaldzki Center przechodzi obecnie modernizację. Już teraz oddana została kantyna, kiosk, kawiarnia Starbucks, sklep Żabka, placówka PZU oraz dwa oddziały banku. Wyremontowano także recepcje. Niedługo zostaną natomiast otwarte zielone strefy wypełnione żywą roślinnością, w których będą się znajdowały alejki osłonięte drewnianą konstrukcją, a także ławki i stoliki. Rozwiązanie to ma zachęcić pracowników do odpoczynku na świeżym powietrzu. Planowane jest także oddanie kolejnych punktów usługowych dedykowanych najemcom kompleksu.