Metamorfoza warszawskiego kompleksu biurowego Marynarska Business Park wkracza w ostatnią fazę. Kompleks zmienia swoją nazwę na Diuna. W miejscu, gdzie znajdował się parking o powierzchni 6 tysięcy metrów kwadratowych, powstał nowy, otwarty na miasto park.
Patio Diuny zostało zaprojektowane zgodnie z ideą biophilic design, która uwzględnia wrodzoną potrzebę człowieka do nawiązywania więzi z naturą i poczucia przynależności do świata przyrody. Betonowe patio zostało przekształcone w otwarty na miasto park, wypełniony drzewami i rodzimą roślinnością. Aby stworzyć spójne i przyjazne otoczenie, teren został podniesiony i obniżony, tworząc pagórki pokryte roślinami. Wąskie alejki między pagórkami tworzą kameralne przestrzenie, w których można się zrelaksować i oderwać od codzienności. Parking dla samochodów znajduje się w trzypoziomowym garażu podziemnym, oferującym 1 300 miejsc dla najemców i gości kompleksu.
W ramach przemiany, cztery lobby budynkowe zostały również odnowione, a ich wspólnym elementem są imponujące artystyczne rzeźby. Nowoczesne przestrzenie pracy i spotkań są dostępne dla najemców. Centrum konferencyjne o powierzchni 250 metrów kwadratowych oferuje cztery sale, pokój dla rodziców z dziećmi oraz kuchnię. We wnętrzach kompleksu znajdują się także dzieła sztuki polskich i zagranicznych artystów. W Diunie mają swoje siedziby takie firmy jak Accord, NewCold, Colgate, Daikin Europe, Eurocash, Ford, JDE, Oceanic, S.C Johnson. Kompleks składa się z czterech budynków biurowych o łącznej powierzchni użytkowej 46 tysięcy metrów kwadratowych.