Logotyp z nazwą firmy przyszłego najemcy Warsaw UNIT zainstalowano na szczycie obiektu. Logo Warty zawisło na 196 metrze biurowca, co czyni je najwyżej osadzonym znakiem firmowym w Polsce.
Warsaw UNIT, umiejscowiony przy rondzie Daszyńskiego 1 w Warszawie, to oddany do użytku w II kwartale br. obiekt oferujący około 57 000 mkw. powierzchni biurowej swoim najemcom. Dodatkowo w obiekcie znajdują się przestrzenie na lokale handlowo-usługowe. W skład budynku wchodzi także 10-piętrowy parking naziemny i podziemny. Umowę najmu biura w warszawskim obiekcie podpisała m.in. firma Warta, która znajduje się w czołówce swojej branży. Towarzystwo ubezpieczeniowe wynajęło ponad 20 000 mkw. powierzchni na 10 lat.
To właśnie logo Warty zawisło na szczycie warszawskiego biurowca. Ważący prawie 600 kg i mierzący 4,5 metra znak firmowy umieszczono na 196 metrze biurowca Warsaw UNIT. To pierwsze tak wysoko osadzone logo w kraju. Czas jego montażu wynosił około 90 godzin.