Wieloletni najemca biurowca WTT, Grupa AXA, realizuje kampanię społeczną "Masz moc", której celem jest zaangażowanie pracowników budynku w ewentualną pomoc osobom w przypadku nagłego zatrzymania krążenia. Wewnątrz obiektu zainstalowano 3 defibrylatory AED, na parterze oraz na 3. i 22. piętrze. Oprócz tego, zorganizowane zostało szkolenie z ich obsługi, aby przyszli użytkownicy byli w stanie szybko i skutecznie działać na rzecz zdrowia innych. Defibrylator jest w pełni zautomatyzowany i łatwy w użyciu, a co ważniejsze jest bezpieczny zarówno dla ratującego, jak i poszkodowanego. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości najemców, ale także ma zagwarantować dobrobyt społeczności biurowca. W WTT zachodzi wiele zmian, między innymi zainstalowano nowe oświetlenie i Wi-Fi w lobby, a także stworzono salę aktywności i jadalnię. Od 2015 roku realizowana jest koncepcja employee-wellbeing, która ma na celu spełniać rzeczywiste potrzeby najemców.